کمی با من مدارا کن...
سخت است ببازی تمام احساس پاکت را و هنوز نفهمیده باشی اصلا دوستت داشت؟!
هیچ کس از عشق سوغاتی بجز دوری ندید...
دور بودنت خیلی اذیتم میکنه میدونم سرت شلوغه وقت نداری کار داری ولی فقط یکمم برای من وقت بزار...سهم من از تو دلتنگی بی پایان است.
هیچوقت هیچکسو تو زندگیم اینهمه دوست نداشتم دور بودن هیچکس اینقدر ناراحتم نکرده چرا نمیتونم ببینمت مهلاجون؟! چقدر باید گریه کنم؟
چرا تو یادم نمیکنی؟ چرا باید من همیشه دنبال بهانه برای پیام دادن یا زنگ زدن به شما باشم ؟
جواب همه ی این سوالا مشخصه چون فقط منم که خیلی دوست دارم شما دلت برام تنگ نمیشه خب نبایدم بشه دور و بر شما بهتر از من زیاده بعدم شما معلمی چرا باید دلتنگ شاگردت باشی من میتونم به تو به عنوان یه دوست نگاه کنم ولی تو نمیتونی تو منو دوست خودت نمیدونی...چقدر من خوش خیالم یار مهربان...
ما را در سایت یار مهربان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: جمعه 1 دی 1396 ساعت: 22:43